Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Jacek Kowalczyk
11 Lipca 2014

Dyrektor Departamentu Promocji, Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego.

Rocznik 1969. Absolwent Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach – magister politologii i nauk społecznych, z wykształcenia i tradycji rodzinnych także hotelarz. Absolwent studiów Master of Business Administration prowadzonych przez Gdańską Fundację Kształcenia Menadżerów oraz Uniwersytet Gdański.

Swoją karierę zawodową rozpoczął w Centrum Biznesu Exbud w Kielcach. W latach 1997-1999 pracownik Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach, a od 1999 roku Urzędu Marszałkowskiego. W latach 2002-2006 członek Zarządu Województwa Świętokrzyskiego. Od 2007 roku Dyrektor Departamentu Promocji, Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego. Prezes Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego. Ekspert z zakresu wdrażania funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.

Współtwórca regionalnego systemu informacji turystycznej, wspierał powstanie takich atrakcji turystycznych jak: JuraPark w Bałtowie, Szlak Przygody, Świętokrzyski Szlak Archeo-Geologiczny, Europejskie Centrum Bajki w Pacanowie. Współtworzył kampanię promocyjną „Świętokrzyskie czaruje. Poleć na weekend” uznaną za najlepszą w kraju w konkursie „Złote Formaty”. Z zamiłowania turysta rowerowy, fan sportu w każdej postaci.

Autor/ekspert magazynu o marketingu terytorialnym "MarketingMiejsca.com.pl">>>

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl