Wydatki samorządów na promocję: 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
dr Wawrzyniec Rudolf
11 Lipca 2014

Pracownik Katedry Zarządzania Miastem i Regionem Uniwersytetu Łódzkiego

Po ukończeniu studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Łódzkim w 1995 roku przez przeszło 2 lata pracuje w Biurze Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Miasta Łodzi. Jest tam prekursorem wykorzystywania koncepcji marketingowej, zwłaszcza w procesach przyciągania turystów i inwestorów do miasta. 

W roku 1997, już jako doktorant na Wydziale Zarządzania UŁ, współorganizuje uznawaną za pierwszą w Polsce, międzynarodową konferencję pt. Marketing terytorialny – strategiczne wyzwania dla miast i regionów. Od tego czasu termin marketing terytorialny przyjmuje się w krajowym żargonie naukowym i pośród praktyków. Efektem tego przedsięwzięcia powstaje monografia pod tym samym tytułem. 

Przed ukończeniem doktoratu odbywa 2 staże naukowe na uczelniach w Wielkiej Brytanii (University of Wales) i Francji (Jean Moulin Université LYON 3). W roku 2001 obronił doktorat pt.: Promocja miasta przemysłowego wobec inwestorów zewnętrznych” oparty na porównaniach przypadków z Polski, Francji i Wielkiej Brytanii. 

W latach 2001-2011 adiunkt w Katedrze Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji kierowanej przez profesora Tomasza Domańskiego, na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych UŁ. Od 2011 adiunkt w Katedrze Zarządzania Miastem i Regionem na Wydziale Zarządzania UŁ. Od 2002 w ramach projektu LPP Erasmus wykłada gościnnie na uniwersytetach we Francji, Norwegii, Rumunii, Hiszpanii i Turcji. Uczestnik projektów europejskich kierowanych do JST. 

Prowadzi zajęcia z marketingu terytorialnego oraz wykorzystania funduszy europejskich w Polsce. W działalności naukowej interesuje się marketingiem terytorialnym i zarządzaniem publicznym. Popularyzator szerokiego rozumienia marketingu terytorialnego. Uznaje, że marketing w odniesieniu do terytorium to nie tylko komunikowanie się, ale też zarządzanie procesami pozyskiwania mobilnych czynników wzrostu do terytoriów (kapitału finansowego, ludzkiego, intelektualnego,…) oraz problematyka budowania relacji międzyorganizacyjnych w kontekście podwyższania przewagi konkurencyjnej miejsc. Prowadzi badania wśród samorządów lokalnych i regionalnych oraz ich partnerów instytucjonalnych w zakresie marketingu terytorialnego w ujęciu relacyjnym. Autor przeszło 60 artykułów naukowych z zakresu marketingu, zarządzania publicznego i problematyki związanej z polityką regionalną.

Autor magazynu o marketingu terytorialnym "MarketingMiejsca.com.pl">>>

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames