Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dr Magdalena Florek
7 Listopada 2010

Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu

Współzałożyciel i członek zarządu Fundacji "Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc".

W latach 2006-2007 wykładowca na University of Otago w Nowej Zelandii. Prowadziła wykłady gościnne na Universidade do Algarve w Portugalii oraz IE Business School w Madrycie. Stypendystka Polsko-Amerykańskiej Fundacji Fulbrighta na Northwestern University i Kellogg School of Management w USA. Wykładowca studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego „Marketing Terytorialny – promocja rozwoju regionów i miast”. Autorka i współautorka książek oraz kilkudziesięciu publikacji polsko- i anglojęzycznych z zakresu marketingu terytorialnego, marki terytorialnej, promocji i wizerunku regionów.

Autorka pierwszego w Polsce podręcznika na temat marketingu terytorialnego. Współautorka książki „Promocja miast. Nowa perspektywa”.

Prelegent na wielu krajowych i zagranicznych konferencjach. Członek The Institute of Place Management w Londynie oraz zespołu Place-Based Marketing w The Marketing in Asia Group oraz Place Branding Group w Nowej Zelandii. Członek Rady Programowej czasopisma „Journal of Town and City Management”. Konsultant z zakresu strategii marki i promocji miast i regionów. Kilkakrotnie członek Jury konkursu „Złote formaty” na najlepsze projekty promocyjne dla miast i regionów.

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl