Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Bartłomiej Wojdak
3 Marca 2011

Dyrektora Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi (od 4 stycznia 2011).

Urodzony w 1972 roku, z wykształcenia mgr Zarządzania na kierunku Marketing, ukończył Uniwersytet Łódzki.

Do tej pory najdłużej pracował w Agora SA. Przez 11 lat bowiem piastował funkcje kierownika działu promocji „Gazety Wyborczej”, najpierw oddziału w Łodzi i Poznaniu, później Kierownika Regionu Centrum. Odpowiadał za kontrolę formatu promocyjnego, maksymalizację efektu wizerunkowego i sprzedażowego „Gazety Wyborczej”. Kreował i realizował kampanie BTL i ATL, zarządzał budżetem oddziałów w pięciu województwach (Łódź, Lublin, Białystok, Płock i Radom). Twórca ośmiu książek z serii Spacerownik. Uhonorowany tytułem Wybitnego Pracownika Gazety Wyborczej.

W Urzędzie Miasta Łodzi zarządza pracą trzech oddziałów tj. Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą. Zoptymalizował działania promocyjne wszystkich wydziałów UMŁ poprzez ich skonsolidowanie i nadzór. Wprowadził nową strategię zarządzania marką, nowego logo i hasło Łodzi - "Łódź Kreuje". Organizuje duże imprezy masowe, pozyskał milionowe dotacje UE na sześć ogólnopolskich kampanii promocyjnych Miasta Łodzi itp. Jest twórcą łódzkiego Convention Bureau.

Z miłości do koszykówki, obecnie piastuje funkcje Prezesa Łódzkiego Związku Koszykówki, jest również członkiem Zarządu Łódzkiej Federacji Sportu. W 2009 roku, pełnił funkcje Competition Menager, Mistrzostw Europy w Koszykówce Mężczyzn organizowanych w Łodzi przez FIBA Europe. Był 14 lat sędzią koszykówki na szczeblu centralnym PZKosz i prowadził m.in. mecze ekstraklasy kobiet i mężczyzn (PLK i PLKK). Założyciel i wieloletni Prezes stowarzyszenia organizującego rozgrywki amatorskiej ligi koszykówki CNBA skupiającej blisko 600 osób oraz turniejów koszykówki ulicznej na ulicy Piotrkowskiej.

Od zawsze mieszka w Łodzi.

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl