Wydatki samorządów na promocję: 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Bartłomiej Wojdak
3 Marca 2011

Dyrektora Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi (od 4 stycznia 2011).

Urodzony w 1972 roku, z wykształcenia mgr Zarządzania na kierunku Marketing, ukończył Uniwersytet Łódzki.

Do tej pory najdłużej pracował w Agora SA. Przez 11 lat bowiem piastował funkcje kierownika działu promocji „Gazety Wyborczej”, najpierw oddziału w Łodzi i Poznaniu, później Kierownika Regionu Centrum. Odpowiadał za kontrolę formatu promocyjnego, maksymalizację efektu wizerunkowego i sprzedażowego „Gazety Wyborczej”. Kreował i realizował kampanie BTL i ATL, zarządzał budżetem oddziałów w pięciu województwach (Łódź, Lublin, Białystok, Płock i Radom). Twórca ośmiu książek z serii Spacerownik. Uhonorowany tytułem Wybitnego Pracownika Gazety Wyborczej.

W Urzędzie Miasta Łodzi zarządza pracą trzech oddziałów tj. Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą. Zoptymalizował działania promocyjne wszystkich wydziałów UMŁ poprzez ich skonsolidowanie i nadzór. Wprowadził nową strategię zarządzania marką, nowego logo i hasło Łodzi - "Łódź Kreuje". Organizuje duże imprezy masowe, pozyskał milionowe dotacje UE na sześć ogólnopolskich kampanii promocyjnych Miasta Łodzi itp. Jest twórcą łódzkiego Convention Bureau.

Z miłości do koszykówki, obecnie piastuje funkcje Prezesa Łódzkiego Związku Koszykówki, jest również członkiem Zarządu Łódzkiej Federacji Sportu. W 2009 roku, pełnił funkcje Competition Menager, Mistrzostw Europy w Koszykówce Mężczyzn organizowanych w Łodzi przez FIBA Europe. Był 14 lat sędzią koszykówki na szczeblu centralnym PZKosz i prowadził m.in. mecze ekstraklasy kobiet i mężczyzn (PLK i PLKK). Założyciel i wieloletni Prezes stowarzyszenia organizującego rozgrywki amatorskiej ligi koszykówki CNBA skupiającej blisko 600 osób oraz turniejów koszykówki ulicznej na ulicy Piotrkowskiej.

Od zawsze mieszka w Łodzi.

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames