Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Anna Proszowska-Sala
8 Września 2010

Dyrektor Zarządzający Citybell Consulting

Od ponad 10 lat w branży public relations. Ekspert w zakresie strategii komunikacyjnych korporacyjnej, public affairs oraz miast i regionów.

Pomysłodawczyni i dyrektor programowy Festiwalu Promocji Miast i Regionów - największego w Polsce wydarzenia dotyczącego budowania wizerunku i promowania miast i regionów. Wcześniej m.in. szefowa działu Corporate Communication and CRS w agencji Sigma International Poland; Public Affairs Director Grupy Ströer. Tworzyła strategie komunikacji m.in. dla ABB, PTE PZU SA, Kompania Piwowarska; Grupa Ströer, Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych Promarka; Redefine, Urząd MiastaTorunia, Urząd Miasta Szczecina, Urząd Miasta Gdańska, Urząd Miasta Poznania.

Wykładowca zagadnień PR min. na Uniwersytecie Jagiellońskim, Wyższej Szkle Finansów i Zarządzania w Warszawie, Polish Open University oraz Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, gdzie również prowadzi warsztaty z zakresu projektowania kampanii public relations. Realizowane przez nią projekty PR zdobyły trzykrotnie nagrodę Złotego Spinacza w kategoriach: PR produktowy (2005 r), PR korporacyjny (2005 r); Public Affairs/Lobbying (2008 r) w konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations na najlepsze kampanie public relations.

Współautorka książki dedykowanej zagadnieniom promocji miast pt. „Promocja miast - Nowa perspektywa”.

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl