Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Krzysztof Komorski, wiceprezydent Lublina
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 23 Grudnia 2016

Nie jest tajemnicą, że 2017 rok, to rok wielkiego jubileuszu i święta, czyli 700-lecia naszego miasta. Chcielibyśmy, aby przyniósł on nam wszystkim pewną refleksję. Abyśmy na nowo zdefiniowali sobie rolę miasta w naszej świadomości i odpowiedzieli sobie na pytanie, czym ono dla nas jest i co my dla niego znaczymy – przyznaje Krzysztof Komorski, wiceprezydent Lublina w rozmowie audio z Robertem Stępowskim (MarketingMiejsca.com.pl). W przyszłym roku zakończy się także wiele aktualnie realizowanych inwestycji: modernizacja Placu Litewskiego, budowa stadionu lekkoatletycznego, zachodniej obwodnicy miasta i dwóch kluczowych skrzyżowań. – To wszystko złoży się na zupełnie nowy obraz Lublina, którego nawet nie będzie można porównywać z tym, sprzed kilku lat – podkreśla Komorski. Oczywiście ten niezwykły jubileusz będzie również uczczony szeregiem imprez, zarówno tych cyklicznych (m.in. Carnaval Sztukmistrzów), jak i organizowanych oddolnie, przez różne grupy i stowarzyszenia. – Te mikroprojekty, realizowane przez społeczeństwo staramy się wspierać, ponieważ są one doskonałym uzupełnieniem naszych działań – dodaje wiceprezydent Lublina. Dużo uwagi, w rozmowie z wiceprezydentem Krzysztofem Komorskim, poświęciliśmy właśnie roli partycypacji społecznej w efektywnym zarządzaniu miastem, wydarzeniom kulturalnym, a także marketingowym pozycjonowaniu i postrzeganiu Lublina. WYSŁUCHAJ ROZMOWY>>>

- Dużo bardziej skupiam się na samym produkcie, a nie ilości billboardów i jakości spotów promocyjnych. Kwestie narzędziowe schodzą na dalszy plan – mówi Krzysztof Komorski, wiceprezydent Lublina. – Zależy mi, aby produkt, który ma zapewnić naszemu miastu promocję, rozwijał się i był na jak najwyższym poziomie. Globalnie miasto należy rozpatrywać jako produkt - organizm, którego poszczególne organy pełnią odpowiednie funkcje – wyjaśnia w poniższej rozmowie audio wiceprezydent Krzysztof Komorski.

Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów">>>

ROZMOWA Z KRZYSZTOFEM KOMORSKIM, WICEPREZYDENTEM LUBLINA

Wysłuchaj rozmowy z Gabrielą Prokocką-Kazek z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego>>>

Waldemar Bojarun o marce i promocji Katowic>>>

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl